Kokoomuksen Naisten Liitto viettää 100-vuotisjuhlavuottaan vuonna 2019!

Juhlavuosi näkyy läpileikkaavana teemana laajasti koko toimintavuoden ajan.
Toimintavuoden 2019 teemana on Kokoomusnaiset 100-vuotta. Teema kuvastaa naisten rohkeutta, työtä, sitkeyttä, tekoja ja edelläkävijyyttä, jolla tätä maata on rakennettu. Teema rohkaisee naisia muuttamaan maailmaa sekä nostaa esiin naisten roolia ja etenemistä yhteiskunnan 100-vuotiaan Kokoomuksen Naisten Liiton uudistamistyössä. Juhlavuoden kunniaksi Kokoomusnaiset nostaa esiin naisten yhteiskunnallisesti merkittäviä tekoja ja saavutuksia. Tehtävämme mahdollisuuksien tasa-arvon, Suomen ja naisten puolesta jatkuu ja vahvalla tulevaisuusotteella asetamme Kokoomusnaisten toiminnantavoitteita myös seuraaville vuosikymmenille ja nostamme esiin tulevaisuuden naisjohtajia ja päättäjiä.

Juhlavuoden ohjelmaa on valmistellut liittohallituksen alaisuudessa toimiva juhlavuositoimikunta. Juhlavuotta vietetään muun muassa järjestämällä vuosijuhla, juhlavuoden seminaari sekä esittelemällä aktiivisia kokoomusnaisia ja kokoomusnaisten saavutuksia läpi satavuotisen historian. Lisäksi julkaisemme Suomen Nainen -lehdestä juhlavuoden numeron. Myös jokaisessa piirissä järjestetään Kokoomusnaiset100-tilaisuus.
Vuosijuhla järjestetään Tampereella marraskuussa edustajakokouksen yhteydessä lauantaina 16.11.2019. Lisäksi toimintavuonna esitellään kokoomusnaisia vuosien varrelta, julkaistaan blogisarja Kokoomusnaisten historiasta ja toiminnasta. Järjestämme myös juhlavuoden seminaari ja lanseeraamme juhlavuoden tuotteita.

Juhlavuoden koruksi on valittu Kalevala Korun Lähde-riipus.  Korun hinta on 100 euroa.
Koru on hopeaa ja siinä on vaaleansininen topaasikivi. Korun on suunnitellut Kirsti Doukas.
Lasku korusta lähetetään sähköpostitse ja koru toimitetaan postitse maksusuorituksen jälkeen.
Korun toimitusaika on 2-3 viikkoa. Hinta sisältää postituksen.

Lue toimitusehdot ja tilaa juhlavuoden koru TÄÄLTÄ.

Juhlavuoden lisätiedot:
Wilhelmiina Kukkamo