Piirijärjestöt - aktiivista toimintaa ympäri Suomen!

Kokoomusnaisilla on 12 piirijärjestöä ympäri Suomen. Piirijärjestöjen alla toimivat paikallisyhdistykset pienistä paikkakunnista isoihin. Paikallisyhdistykset järjestävät toimintaa ympäri vuoden: on talkoita, keskusteluiltoja, seminaareita ja muuta mukavaa. Ota yhteyttä omaan piirijärjestöösi, ja lähde mukaan Kokoomusnaisten aktiiviseen toimintaan!

Saat lisätietoa piireistä ja niiden toiminnasta klikkaamalla piirin nimeä.

Kokoomuksen Naisten Helsingin Piiri

Pia Hytönen
piahytonen(at)hotmail.com
GSM 040 776 5911

Piiritoimiston osoite:
Runeberginkatu 5 b, 7 krs

Piirihallituksen yhteystiedot -->

Kokoomuksen Naisten Helsingin Piiri ry on Helsingissä toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n jäsenpiiri. Järjestömme arvopohja perustuu tasa-arvoon, suvaitsevaisuuteen sekä uskoon yksilön omia kykyjä kohtaan. Tavoitteena Kokoomusnaisilla on poliittisella toiminnalla luoda edellytykset naisten tasa-arvoiselle osallistumiselle.

Kokoomuksen Naisten Helsingin Piirin jäsenmäärä on jatkuvassa kasvussa. Piirissämme toimii viisi erilaista ja aktiivista paikallisyhdistystä. Yhdistykset toimivat paljon yhteistyössä, mutta myös omien jäsentensä kiinnostukseen perustuen, erilaisten ohjelmien puitteissa.

Liittymällä joko piirin suorajäseneksi tai johonkin viidestä paikallisyhdityksestämme pääset vaikuttamaan tärkeäksi kokemiisi asioihin, tutustumaan muihin aktiivisiin naisiin sekä osallistumaan monipuoliseen toimintaan. Jäseniämme on mukana lukuisissa luottamustehtävissä. Heidän kauttaan voit vaikuttaa tai lähteä mukaan itsekin.

Tasa-arvon edistäminen ja lisääminen tarvitsevat voimakkaita ja rohkeita tekoja ja tekijöitä. Kokoomusnaiset ovat näitä tekijöitä - tervetuloa mukaan aktiiviseen joukkoomme!
Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää kotisivuiltamme osoitteesta http://www.kokoomusnaisethelsingissa.net

Paikallisyhdistykset:

Uudenmaan Kokoomusnaiset

Kristiina Tikkala
kristiina.tikkala@kolari.fi

niina.puikkonen(at)kokoomusnaiset.fi

Uudenmaan Kokoomusnaiset on perustettu vuonna 1948. Edustamme pitkäikäistä ja vahvaa perinnettä ja kokemusta sekä uutta sekä kehittyvää toimintaa. Jäseniä meillä on noin 200 henkeä.

Uusimaa on väkiluvultaan suurin alue Suomen vaalipiireistä. Verkostomme kattaa koko Uudenmaan alueen Hangosta Hyvinkään kautta Ruotsinpyhtäälle. Meille voit liittyä jäseneksi vaikka naapurikuntasi yhdistykseen tai suoraan piirin jäseneksi, mikäli omalla paikkakunnalla ei ole Kokoomusnaisten yhdistystä. Tai oletko kenties kiinnostunut perustamaan paikkakunnallesi uuden naisten yhdistyksen? Jos kiinnostuit, ota yhteyttä - autamme perustamisessa mielellämme.

Ajamme Uudenmaan asioita positiivisella naisenergialla! Tavoitteemme on saada naisia entistä enemmän päättäjiksi ja vaikuttajiksi, sillä politiikka ilman naista on puolinaista. Haluamme hoitaa Uudenmaan tulevaisuutta yhdessä Sinun kanssasi. Tule mukaan!

Kotisivujemme osoite on www.uudenmaankokoomusnaiset.fi

Paikallisyhdistyksiämme ovat:
Auroran Kokoomusnaiset ry
Hyvinkään Kokoomusnaiset
Tapiolan Kokoomusnaiset ry
Keski-Uudenmaan Kokoomusnaiset ry
Vantaan Kokoomusnaiset ry

Varsinais-Suomen Kokoomusnaiset

Malla Rannikko-Laine
malla.rannikko-laine@gmail.com

Marika Helin
marika.helin@kokoomusnaiset.fi

Varsinais-Suomen Kokoomusnaiset on vuodesta 1970 saakka toiminut naisten poliittisten vaikutusmahdollisuuksien lisäämiseksi, tasa-arvon edistämiseksi ja vuorovaikutuksen lisäämiseksi.

Uskomme Varsinais-Suomessa verkostojen voimaan ja yhdessä tekemiseen. Jäsenemme toimivat lukuisissa luottamustoimissa ja heidän kauttaan sinulla on mahdollisuus saada oma viestisi perille. Toimimme aktiivisesti alueellamme, mutta otamme kantaa myös valtakunnallisiin ja EU-tason asioihin.

Piirissämme toimii 11 aktiivista toimintaa harjoittavaa yhdistystä, joissa on lahjakkaita, päämäärätietoisia ja yhteisistä asioista kiinnostuneita naisia. Ole sinäkin yksi heistä ja lähde mukaan toimintaamme - pääset vaikuttamaan juuri sinun sydäntäsi lähellä oleviin asioihin.

Tutustu meihin paremmin seuraavissa kanavissa
#vskokoomusnaiset

Satakunnan Kokoomusnaiset

Marju Sjösten
marju.sjosten@pori.fi

Tarkempia tietoja löydät piirin kotisivuilta: www.satakunnankokoomusnaiset.fi

Laura Tarkkio

laura.tarkkio@kokoomusnaiset.fi

Hämeen Kokoomusnaiset

Mirka Ertoila
mirka_ertoila@hotmail.com

puh. 044 5574462

Lisätietoa piirin toiminnasta löydät kotisivuiltamme:

Pirkanmaan Kokoomusnaiset

Sari Strömsholm

järjestösihteeri

Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää kotisivuiltamme -->

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset

Larisa Arminen
larisa.arminen(at)geocom.fi
puh. 050 64 912

Jamiela Ruotsalainen
jamiela.ruotsalainen(at)kokoomus.fi
puh. 050 515 0026

Piiritoimiston osoite:
Torikatu 6
45100 Kouvola

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset ry on Kaakkois-Suomen vaalipiirissä toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n jäsenpiiri.
Yhdistyksen jäseniä ovat kokoomusnaisten paikallisyhdistykset eri puolilla kolmea maakuntaa - Etelä-Karjalaa, Etelä-Savoa ja Kymenlaaksoa. Kaakkois-Suomen Kokoomusnaisilla on 10 jäsenyhdistystä, jotka toimivat Haminassa, Imatralla, Kotkassa, Kouvolassa (3 yhdistystä), Lappeenrannassa, Mikkelissä, Pyhtäällä ja Savonlinnassa.
Poliittisella toiminnallaan kokoomusnaiset pyrkivät luomaan edellytykset naisten tasa-arvoiselle osallistumiselle, itsensä kehittämiselle ja oman elämän hallinnalle. Tule mukaan aktiiviseen porukkaamme vaikuttamaan, verkostoitumaan ja tekemään politiikkaa!
Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset Facebookissa: https://www.facebook.com/Kaakkoissuomenkokoomusnaiset/

Paikallisyhdistykset
Elimäen Kokoomusnaiset ry
Haminan Kokoomusnaiset ry
Imatran Kokoomusnaiset ry
Kotkan Kokoomusnaiset ry
Kouvolan Kokoomusnaiset ry
Lappeenrannan Kokoomusnaiset ry
Mikkelin Kokoomusnaiset ry
Pohjois-Kymen Kokoomusnaiset ry
Pyhtään Kokoomusnaiset ry
Savonlinnan Kokoomusnaiset ry

Savo-Karjalan Kokoomusnaiset

Marjaleena Ilmakangas
marjal.ilmakangas@gmail.com

puh. 0505486732

Cecilia Nyberg
puh. 0453482112

Savo-Karjalan Kokoomusnaisten

aktiivisuutta kuvaa parhaiten lukuisat mielipidekirjoituksemme ja aloitteemme. Olemme mielipidekirjoituksissamme ottaneet voimakkaasti kantaa koulutuspolitiik

kaan: ammatillisen koulutuksen lähiopetuksen, opinto-ohjauksen, liikunnan ja opinto-ohjauksen aivan liian pienet tuntimäärät ovat saaneet meidät tarttumaan kynään. Olemme tehneet tunnetuksi sanomalehtien mielipidepalstoilla kokoomusnaisten parannuksia perhevapaisiin, paikalliseen kulttuuritoimintaan ja työmarkkinapolitiikan uudistuksiin.

Savo-Karjalan Kokoomusnaiset ry. on Kokoomuksen Naisten Liiton piirijärjestö, joka syntyi 15.12.2013 Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan Kokoomusnaisten yhdistäessä vaalipiiriuudistuksen myötä voimansa.

Kokoomuksen Naisten Liiton edustaja-  ja Kansallisen Kokoomuksen puoluekokouksissa on vuosien aikana käsitelty aloitteitamme eri politiikan osa-alueilta.
Tämän kesän vesistöjemme myrkkylevätilannetta seuratessa huokaamme syvään: aloitteemme ympäristöpolitiikasta puhtaiden järvivesien puolesta ja ympäristönhoitajien koulutuksesta tunnustivat tosiasiat. Milloin toimeen ryhdytään? Tutkittu on ja haitat tiedetään.
Kesän 2018 puoluekokouksessa esitimme uuden tavan nuorten aktivoimiseksi koulutukseen ja työnhakuun. Myös sote-uudistuksen toimeenpanoon esitimme haja-asutusalueiden ikääntyvien henkilöiden hammashuollon huonoon jamaan parannusehdotuksia.

Tervetuloa lämpimästi mukaan Savo-Karjalan Kokoomusnaisten yhdistyksiin. Tervetuloa tuomaan esille  omaa yhteiskunnallista ajatteluasi.  Kokoomusarvoihin kuuluu ajattelun vapaus. Tätä arvoista arvokkainta vaalimaan tarvitaan meitä, Kokoomusnaisia.

Toreilla tavataan!

Lisätietoa piirin toiminnasta löydät verkkosivuiltamme: www.savokarjalankokoomusnaiset.kokoomus.net

Keski-Suomen Kokoomusnaiset

Kastehelmi Vuolle-Apiala
kastehelmi.vuolleapiala (at) pp.inet.fi

Cecilia Nyberg
cecilia.nyberg@kokoomusnaiset.fi

Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää kotisivuiltamme osoitteessa www.keski-suomenkokoomusnaiset.fi

Pohjanmaan Kokoomusnaiset

Anna-Maija Renko
anna-maija.renko(at)renko-renko.fi
puh. 050 300 9727

Petra Piironen
petra.piironen(at)kokoomusnaiset.fi
puh.

Puhdasta politiikkaa kolmen erilaisen maakunnan alueella

Pohjanmaan Kokoomusnaiset on vanhan Vaasan Läänin alueella toimiva Kokoomuk­sen Naisten Liitto ry:n, 17.2.1979, rekiste­röity jäsenpiiri.

Piiriin kuuluu 21 jäsenyhdistystä joissa on lähes tuhat jäsentä. Pohjanmaan Kokoo­musnaiset on yksi maamme suurimmista Ko­koomusnaisten jäsenpiireistä, jonka jäsenmäärä on jatkuvassa kasvussa.  Jäseniämme on mukana lukuisissa paikalli­sissa ja maakunnallisissa luottamustehtä­vissä.

Kokoomusnaiset ovat aktiivisia, kaikenikäisiä ja haluavat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin. Tämän ansiosta toiminta on hyvin monimuotoista eri paikkakunnilla. Tapahtumia löytyy paikallistasolta valtakunnalliseen tasoon, seminaareista talkoisiin ja kokouksista matkoihin.

Ota yhteyttä ja tule rohkeasti mukaan! Piirin toiminnasta ja tapahtumista voit lukea lisää osoitteesta www.pohjanmaankokoomusnaiset.kokoomus.net

www.pohjanmaankokoomusnaiset.fi

Anna-Liisa Lämsä
annaliisa.lamsa@gmail.com

Elli-Nora Vehmanen
0440281996
elli-nora.vehmanen@kokoomus.fi

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomunaiset ry toimii Kempeleessä, Kuusamossa, Oulaisissa,
Oulussa ja Raahessa. Tule mukaan pitämään hauskaa ja tekemään politiikkaa kanssamme!

Tarkempia tietoja löydät kotisivuiltamme

Tutustu myös Facebook-sivuihimme!

Lapin Kokoomusnaiset

Raija Lummi
raija.lummi(at)suomi24.fi

Kokoomuksen Naisten liiton Lapin piiri kattaa koko Lapin maakunnan. Tällä hetkellä toiminnassa on neljä yhdistystä: Inarissa, Kemijärvellä, Kemissä, Rovaniemellä ja Torniossa. Jäsenemme ovat aktiivisia, kaikenikäisiä naisia, jotka haluavat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin, tasa-arvoa edistämällä!

POLITIIKKA ILMAN NAISTA ON PUOLINAISTA

Lapin Kokoomusnaiset työskentelevät sen eteen, että...

• Lapin kunnissa huomioidaan tasa-arvovaikutukset kaikilla elämän alueilla
  • vanhemmilla on taloudellinen mahdollisuus hoitaa alle 3-vuotiaat lapset kotona