Edustajakokous

Kokoomusnaisten sääntömääräinen edustajakokous järjestetään Tampereella 16.11.-17.11.2019. Kokouspaikkana toimii Solo Sokos Hotel Torni (Ratapihankatu 43, 33100 Tampere). Kokouspaketin hinta on 45€.

Ilmoittaudu mukaan edustajakokoukseen täältä!

Kokouksessa valitaan liitolle puheenjohtaja, kaksi varapuheenjohtajaa sekä liittohallitus. Lisäksi hyväksytään tavoiteohjelma vuosille 2020-2021.

Lauantaina 16.11.2019 juhlitaan satavuotiasta Kokoomuksen Naisten Liittoa vuosijuhlan merkeissä. Ilmoittaudu mukaan täältä!

Äänivalta edustajakokouksessa

Edustajakokouksessa on kullakin liiton piirijärjestöllä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja suoran ja jäsenyhdistystensä yhteenlasketun henkilöjäsenmäärän kutakin alkavaa 500-lukua kohti, kullakin paikallisyhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohti ja valtakunnallisella teemayhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 500-lukua kohti. Kokousedustus määräytyy toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen henkilöjäsenmäärän mukaan. Edustusoikeus ja äänivalta liittokokouksessa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla varsinaisilla jäsenillä. Kokoukseen osallistujan tai hänet lähettäneen tahon on maksettava liittohallituksen vahvistama materiaalimaksu. Edustajakokouksen 2019 materiaalimaksu on 45€. Liitto ei vastaa matkakustannuksista Porin 2015 Edustajakokouksen päätöksen mukaisesti.

Puhe- ja läsnäolo-oikeus

Puhe- ja läsnäolo-oikeus edustajakokouksessa on varsinaisten edustajien lisäksi liiton kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä, kannattavilla jäsenillä, liittohallituksen jäsenillä, liiton keskustoimiston virkailijoilla ja piirien järjestösihteereillä, eduskuntaryhmän jäsenillä, Euroopan parlamentin jäsenillä, puolueen edustajalla, puolueen muiden valtakunnallisten jäsenliittojen edustajilla sekä puolueen kunkin äänenkannattajan toimituksen edustajalla. Edustajakokous voi myöntää puhe- ja läsnäolo-oikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille.

Majoituskiintiö on varattu kokous- ja juhlapaikkana toimivasta Sokos Hotel Tornista. Majoitusvarauksen voi tehdä normaalihintaa edullisempaa hintaan Sokos Hotellien myyntipalvelusta puhelimitse 020 1234 600 tunnuksella KOKOOMUSNAISET.

Tarjoushinnat alkaen:
1-hengen huone 145 € / vrk