Edustajakokous

Kokoomuksen Naisten Liiton sääntömääräinen edustajakokous pidetään Tampereella 16.-17.11.2019. Kokous alkaa juhlallisilla avajaisilla lauantaina 16.11. klo 10.00.

Kokouspaikkana toimii Solo Sokos Hotel Torni (Ratapihankatu 43, 33100 Tampere). Kokouspaketin hinta on 45€.

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 12 § määräämät asiat eli valitaan liitolle puheenjohtajisto ja liittohallitus kaksivuotiskaudelle sekä hyväksytään tavoiteohjelma vuosille 2020-2021.

Kokousmateriaali ja toistaiseksi ehdolle ilmoittautuneiden henkilöiden ehdokasesittelyt on nyt julkaistu. Tähän mennessä puheenjohtajaehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet Larisa Arminen Lappeenrannasta ja Saara-Sofia Sirén Turusta. Varapuheenjohtajuutta tavoittelevat Raija Lummi Torniosta ja Anna-Maija Renko Kauhavalta. Ehdokasesittelyjä täydennetään nettisivuillemme sitä mukaa, kun ehdokkaita ilmoittautuu.

TUTUSTU KOKOUSMATERIAALIIN TÄÄLLÄ

TUTUSTU EHDOKKAISIIN TÄÄLLÄ

TUTUSTU KOKOUSINFOON TÄÄLLÄ

Valtakirjan edustajakokoukseen löydät täältä.

Edustajakokoukseen ilmoittautuminen on päättynyt.
Viime hetken ilmoittautumiset ja tiedustelut:
jutta.wiren@kokoomusnaiset.fi

MAKSUOHJE:
Kokousmaksu ja illalliskortit maksetaan Kokoomuksen Naisten Liiton tilille:
FI35 5541 2820 0208 17.
HUOM! Maksusuoritukseen on merkittävä viestikenttään kokousosallistujan ja yhdistyksen nimi sekä tieto siitä, sisältääkö suoritus materiaalimaksun, illalliskortin vai molemmat.
Maksu tulee suorittaa 16.11. mennessä.

KOKOUSKUTSU

KOKOOMUKSEN NAISTEN LIITTO RY:N sääntömääräinen edustajakokous pidetään Tampereella 16.-17.11.2019 klo 10.00 alkaen

Paikka:
Solo Sokos Hotel Torni
Ratapihankatu 43, 33100 Tampere
Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 12 § määräämät asiat

Ilmoittautumispiste on avoinna lauantaina ja sunnuntaina klo 9.00-13.00.

Äänivalta edustajakokouksessa
Edustajakokouksessa on kullakin liiton piirijärjestöllä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja suoran ja jäsenyhdistystensä yhteenlasketun henkilöjäsenmäärän kutakin alkavaa 500-lukua kohti, kullakin paikallis-yhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohti ja valtakunnallisella teemayhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 500-lukua kohti. Kokousedustus määräytyy toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen henkilöjäsenmäärän mukaan.

Edustusoikeus ja äänivalta liittokokouksessa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla varsinaisilla jäsenillä. Kokoukseen osallistujan tai hänet lähettäneen tahon on maksettava liittohallituksen vahvistama materiaalimaksu. Edustajakokouksen 2019 materiaalimaksu on 45€. Liitto ei vastaa matkakustannuksista Porin 2015 Edustajakokouksen päätöksen mukaisesti.

Puhe- ja läsnäolo-oikeus
Puhe- ja läsnäolo-oikeus edustajakokouksessa on varsinaisten edustajien lisäksi liiton kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä, kannattavilla jäsenillä, liittohallituksen jäsenillä, liiton keskustoimiston virkailijoilla ja piirien piirisihteereillä, eduskuntaryhmän jäsenillä, Euroopan parlamentin jäsenillä, puolueen edustajalla, puolueen muiden valtakunnallisten jäsenliittojen edustajilla sekä puolueen kunkin äänenkannattajan toimituksen edustajalla. Edustajakokous voi myöntää puhe- ja läsnäolo-oikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille.

Ilmoittautuminen edustajakokoukseen
Edustajakokoukseen ilmoittaudutaan täyttämällä ilmoittautumislomake liiton nettisivuilla:
www.kokoomusnaiset.fi/edustajakokous

Majoitusvaraukset
Majoituskiintiö on varattu kokouspaikalta Solo Sokos Hotel Tornista. Majoitus varataan ja maksetaan majoituspaikkaan itse. Majoitusvarauksen voi tehdä normaalihintaa edullisemmin hintaan suoraan Sokos Hotellien myyntipalvelusta puhelimitse 020 1234 600 tunnuksella KOKOOMUSNAISET.
Majoitushinta Solo Sokos Hotel Tornissa alkaen 82,5 euroa/hlö/vrk/2hh.

Materiaalimaksu ja illalliskortti
Lauantai-iltana vietämme kaikille avointa iltajuhlaa ja juhlimme satavuotiasta Kokoomuksen Naisten Liittoa.
Iltajuhlasta vastaa Pirkanmaan Kokoomusnaiset. Illalliskortin hinta Kokoomusnaisten jäsenille 60€ ja muille 75€.
Peruslipun ostamisen yhteydessä avec-lippu 60€. Illalliskortit maksetaan Kokoomuksen Naisten Liiton tilille: FI35 5541 2820 0208 17. Maksusuoritukseen on merkittävä kokousosallistujan ja yhdistyksen nimi sekä tieto siitä, sisältääkö suoritus materiaalimaksun, illalliskortin vai molemmat.

Kokoomuksen Naisten Liitto ry
Liittohallitus

—————————————————————————————————————————————-

VUOSIJUHLA

Iloisen arvokkaassa juhlassa nautitaan herkullinen illallinen, palkitaan ansioituneita toimijoita, kuullaan juhlapuheita ja viihdytään livemusiikin ja yllätysohjelman parissa.

Juhla on kunnianosoitus kaikille naisille, jotka ovat tehneet arvokasta työtä paikallisyhdistyksissä ja heille, jotka ovat puolustaneet kokoomuslaisia arvoja valtakunnan tuulisilla paikoilla. Jokainen ansaitsee suuren kiitoksen, koska he ovat silottaneet tien politiikkaan meille tämän päivän naisille. Nyt on meidän vuoromme ja velvollisuutemme tehdä yhdessä parempaa tulevaisuutta.

Ilmoittautuminen edustajakokoukseen on päättynyt.
Viime hetken paikkojen tiedustelu:
jutta.wiren@kokoomusnaiset.fi

Juhlapaikkana on Solo Sokos Hotel Torni (Ratapihankatu 43, 33100 Tampere).

Juhla alkaa kello 19.00.

• Kuohkeaa maa-artisokkakeittoa
  • Pyhäjärven kuhaa, puikulaperunaa ja savustettua fenkoli-voikastiketta
  • Mustikkaleivos, mustikkamarenkia ja kauracrumblea

Illalliskortin hinta on
60€ Kokoomusnaisten jäsenille, 75€ muille.
Avec-lipun hinta peruslipun ostamisen yhteydessä on 60€.
Viinipaketin hinta on 25€