Edustajakokous

Kokoomusnaisten sääntömääräinen edustajakokous järjestetään Tampereella 16.11.-17.11.2019. Kokouspaikkana toimii Solo Sokos Hotel Torni (Ratapihankatu 43, 33100 Tampere). Kokouspaketin hinta on 45€.

Edustajakokoukseen ilmoittaudutaan 17.10.2019 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake täältä!

Aikataulu:
Edustajakokous alkaa juhlallisilla avajaisilla lauantaina 16.11. klo 10.00 ja kokouksen päättymisen tavoiteaika on sunnuntaina 17.11. klo 14 mennessä.

Edustajakokouksen kokousmateriaali ja ehdokasesittelyt julkaistaan sähköisesti 1.11.

KOKOUSKUTSU

KOKOOMUKSEN NAISTEN LIITTO RY:N sääntömääräinen edustajakokous pidetään Tampereella 16.-17.11.2019 klo 10.00 alkaen

Paikka:
Solo Sokos Hotel Torni
Ratapihankatu 43, 33100 Tampere
Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 12 § määräämät asiat

Ilmoittautumispiste on avoinna lauantaina ja sunnuntaina klo 9.00-13.00.

Äänivalta edustajakokouksessa
Edustajakokouksessa on kullakin liiton piirijärjestöllä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja suoran ja jäsenyhdistystensä yhteenlasketun henkilöjäsenmäärän kutakin alkavaa 500-lukua kohti, kullakin paikallis-yhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohti ja valtakunnallisella teemayhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 500-lukua kohti. Kokousedustus määräytyy toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen henkilöjäsenmäärän mukaan.

Edustusoikeus ja äänivalta liittokokouksessa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla varsinaisilla jäsenillä. Kokoukseen osallistujan tai hänet lähettäneen tahon on maksettava liittohallituksen vahvistama materiaalimaksu. Edustajakokouksen 2019 materiaalimaksu on 45€. Liitto ei vastaa matkakustannuksista Porin 2015 Edustajakokouksen päätöksen mukaisesti.

Puhe- ja läsnäolo-oikeus
Puhe- ja läsnäolo-oikeus edustajakokouksessa on varsinaisten edustajien lisäksi liiton kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä, kannattavilla jäsenillä, liittohallituksen jäsenillä, liiton keskustoimiston virkailijoilla ja piirien piirisihteereillä, eduskuntaryhmän jäsenillä, Euroopan parlamentin jäsenillä, puolueen edustajalla, puolueen muiden valtakunnallisten jäsenliittojen edustajilla sekä puolueen kunkin äänenkannattajan toimituksen edustajalla. Edustajakokous voi myöntää puhe- ja läsnäolo-oikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille.

Ilmoittautuminen edustajakokoukseen
Edustajakokoukseen ilmoittaudutaan 17.10.2019 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake liiton nettisivuilla:
www.kokoomusnaiset.fi/edustajakokous

Majoitusvaraukset
Majoituskiintiö on varattu kokouspaikalta Solo Sokos Hotel Tornista. Majoitus varataan ja maksetaan majoituspaikkaan itse. Majoitusvarauksen voi tehdä normaalihintaa edullisemmin hintaan suoraan Sokos Hotellien myyntipalvelusta puhelimitse 020 1234 600 tunnuksella KOKOOMUSNAISET.
Majoitushinta Solo Sokos Hotel Tornissa alkaen 82,5 euroa/hlö/vrk/2hh.

Materiaalimaksu ja illalliskortti
Lauantai-iltana vietämme kaikille avointa iltajuhlaa ja juhlimme satavuotiasta Kokoomuksen Naisten Liittoa.
Iltajuhlasta vastaa Pirkanmaan Kokoomusnaiset. Illalliskortin hinta Kokoomusnaisten jäsenille 60€ ja muille 75€.
Peruslipun ostamisen yhteydessä avec-lippu 60€. Illalliskortit maksetaan Kokoomuksen Naisten Liiton tilille: FI35 5541 2820 0208 17. Maksusuoritukseen on merkittävä kokousosallistujan ja yhdistyksen nimi sekä tieto siitä, sisältääkö suoritus materiaalimaksun, illalliskortin vai molemmat.

Kokoomuksen Naisten Liitto ry
Liittohallitus

—————————————————————————————————————————————-

VUOSIJUHLA

Lauantaina 16.11.2019 juhlitaan satavuotiasta Kokoomuksen Naisten Liittoa vuosijuhlan merkeissä. Ilmoittaudu mukaan vuoden parhaimpaan juhlaan täältä!

Juhlapaikkana on Solo Sokos Hotel Torni (Ratapihankatu 43, 33100 Tampere).

Juhla alkaa kello 19.00.

Kuohkeaa maa-artisokkakeittoa
– maa-artisokkakroketti, rucolaa ja friteerattua sipulia

Pyhäjärven kuhaa, puikulaperunaa ja savustettua fenkoli-voikastiketta
– lehtikaalia ja kukkakaalikreemiä
– Salviavoilla maustettua porkkanaa ja keltajuurta

Mustikkaleivos, mustikkamarenkia ja kauracrumblea
Kahvi / tee

Illalliskortin hinta on
-60€ Kokoomusnaisten jäsenille, 75€ muille
Avec-lipun hinta peruslipun ostamisen yhteydessä on 60€
Viinipaketin hinta on 25€

Illan aikana pääsemme nauttimaan pianomusiikista, Sorin Sirkuksen esityksestä sekä Hauli Bros -livebändistä.

Juhlapuhujina:

Sofia Vikman, Kokoomuksen Naisten Liiton puheenjohtaja

Petteri Orpo, Kokoomuksen puheenjohtaja

Paula Risikko, Kokoomuksen Naisten Liiton kunniajäsen

—————————————————————————————————————————————–

MAJOITUS

Majoituskiintiö on varattu kokous- ja juhlapaikkana toimivasta Sokos Hotel Tornista. Majoitusvarauksen voi tehdä normaalihintaa edullisempaa hintaan Sokos Hotellien myyntipalvelusta puhelimitse 020 1234 600 tunnuksella KOKOOMUSNAISET.

Tarjoushinnat alkaen:
1-hengen huone 145 € / vrk