Kuntavaalit

Tervetuloa Kokoomusnaisten kuntavaali sivulle. Tänne päivitetään kuntavaalien lähestyessä tietoja Kokoomuslaisista naisehdokkaista ympäri Suomen sekä Kokoomusnaisten vaaliteemoista ja tapahtumista.

Pohja suomalaisten arkisten unelmien ja tavoitteiden toteuttamiseen luodaan kunnissa. Kuntavaikuttajien käsissä on, onko rakennettu ympäristö toimiva ja turvallinen. Kuntapolitiikassa tehdään kaikkein läheisimmin arkeemme vaikuttavia päätöksiä. Kaupunkien ja kuntien valtuustoissa ja lautakunnissa päätetään tärkeistä lähipalveluista ja vaikutetaan monin tavoin ihmisten arjen sujuvuuteen.

Seuraavien vuosien aikana kestävää ja vastuullista kokoomuslaista ajattelua tarvitaan entistä enemmän kunnallisessa päätöksenteossa. Kokoomusnaisten vaikuttavuus perustuu siihen, että vaikutamme erilaisissa tehtävissä, kaikilla yhteiskunnan tasoilla paikallisesta kansainväliseen. Viestimme tavoittaa ihmisiä laajasti ja vaikuttamisen reitit ovat avoimet ja tehokkaat.

Vastuullisia yhteiskunnallisia vaikuttajia tarvitaan kuitenkin lisää. Kenties juuri sinä voisit olla yksi lenkki Kokoomusnaisten viestin edistämisessä? Kuntavaalien ehdokkaat ovat lähiympäristön kehittäjiä, maailman parantajia ja todellisia demokratian puolustajia. Politiikkaa ei tehdä yksin, vaan yhteistyössä. Tervetuloa mukaan!

Etsimme Kokoomusnaisten ehdokkaita kuntavaaleihin 2021 ympäri Suomen. Tuemme ehdokkaitamme vaikuttajapolulla ja kampanjatyössä.
Ilmoita itsesi tai timanttinen tuttusi meille tällä lomakkeella ja olemme yhteydessä!

Saara-Sofia Sirén
Kansanedustaja