KOKOOMUKSEN NAISTEN LIITTO RY:N

sääntömääräinen edustajakokous pidetään

Seinäjoella 13.-14.11.2021
Original Sokos Hotel Lakeudessa

Joka toinen vuosi järjestettävä edustajakokous on jälleen täällä! Kokoomuksen Naisten Liiton edustajakokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, valitaan liitolle puheenjohtaja, varapuheenjohtajat ja liittohallitus sekä määritellään liiton poliittiset suuntaviivat seuraavalle kaksivuotiskaudelle.

Edustajakokouksessa valtaa käyttävät jäsenten valitsemat valtakirjalliset edustajat, mutta kokoukseen on mahdollista osallistua myös ilman valtakirjaa.

Edustajakokous pyritään järjestämään lähikokouksena, mikäli se syksyllä 2021 vallitsevan koronatilanteen ja osallistujien terveysturvallisuuden huomioiden on mahdollista.

Haluamme järjestää kaikille turvallisen edustajakokouksen ja noudatamme kokousjärjestelyissä ajantasaisia viranomaisen koronaohjeistuksia osallistujien terveysturvallisuuden varmistamiseksi. Toivomme kokoukseen osallistuvilta, että henkilökohtaisesta rokotussuojasta on huolehdittu ja kokoukseen tullaan vain täysin terveenä. Tiedotamme kokoukseen osallistuvia lähempänä ajankohtaa viranomaisen ajankohtaisista koronasuosituksista ja kokouspaikalla noudatettavista koronatoimista.

Ilmoittaudu mukaan edustajakokoukseen ja varmista paikkasi Kokoomusnaisten vuoden tärkeimmässä tapahtumassa!

Edustajakokouksen ohjelma

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se isompana!

PERJANTAI 12.11.2021
Perjantaina Seinäjoelle saapuville:
Klo 19-20.30 Kaupungin vastaanotto
Rajallinen määrä paikkoja. Ennakkoilmoittautuminen.

LAUANTAI 13.11.2021
Klo 9 Ilmoittautumispiste aukeaa
Klo 10 Avajaiset
Klo 12-15 lounasbuffet tarjolla, kokousta ei keskeytetä
Klo 17 Kokous keskeytetään
Klo 19 Iltajuhla

SUNNUNTAI 14.11.2021
Klo 9 Aamuhartaus
Klo 9 Ilmoittautumispiste aukeaa
Klo 10 Kokous jatkuu
Klo 12-14 lounasbuffet tarjolla, kokousta ei keskeytetä
Klo 14 Kokouksen arvioitu päättymisaika

Ilmoittautuminen edustajakokoukseen

Ilmoittautuminen edustajakokoukseen on nyt auki! Ilmoittauduthan kokoukseen riippumatta siitä tuletko valtakirjallisena, kutsuvieraana, kunniajäsenenä tai puhe- ja läsnäolo-oikeutettuna.

Ilmoittautuminen päättyy 28.10.2021

Ilmoittautumislomakkeeseen pääset klikkaamalla alla olevaa painiketta. Sydämellisesti tervetuloa!

Osallistumismaksu

Kokoukseen osallistujan tai hänet lähettäneen tahon on maksettava liittohallituksen vahvistama osallistumismaksu. Edustajakokouksen 2021 osallistumismaksu on 45€. Osallistumismaksulla katetaan kokousosallistujan lounaat ja kokouskahvit kokouspaikalla. Osallistumismaksu peritään kaikilta kokoukseen ilmoittautuneilta laskulla.

Edustajakokouksen juhlaillallinen lauantaina 13.11.2021

Tervetuloa viettämään Kokoomusnaisten edustajakokouksen iltajuhlaa lauantaina 13.11.2021 klo 19 alkaen Hotelli-Ravintola Almaan, Ruukintie 4.

Illalliskortin hinta on 60€. Pääruokavaihtoehtoina on liha, kala, broileri tai kasvis.

Illalliskortin viinipaketin hinta on 15€ (sis. lasi viiniä + kahvi avec).

Ilmoittautuminen iltajuhlaan edustajakokouksen ilmoittautumisen yhteydessä.

Majoitus Seinäjoella

Kokoomusnaisille on varattu majoituskiintiö kokouspaikkana toimivasta Original Sokos Hotel Lakeudesta (Torikatu 2, Seinäjoki)

Majoitus varataan ja maksetaan itse.

Huonekiintiö on voimassa 2 viikkoa ennen ajankohtaa mennessä tehtyihin varauksiin, eli 29.10.2021 saakka. Sen jälkeen hinta on kyseisenä päivänä voimassa oleva päivän hinta.

Tarjoushinnat alkaen:

Yhden hengen huone 105 € / yö / huone
Kahden hengen huone 125 € / yö / huone

Varaustunnus: BKOKOOMUSNAISET (B-etuliite oltava, että varauskoodi toimii netissä)

Varaukset netistä:

Tai suoraan hotellista:

Original Sokos Hotel Lakeus
puh. 010 7648 000 / email. lakeus.seinajoki@sok.fi
Puhelun hinta 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min

Seuraa Facebook-tapahtumaa

Liity mukaan edustajakokouksen tapahtumaan Facebookissa. Tapahtumasivun kautta pääset kätevästi seuraamaan kokousjärjestelyiden etenemistä, saat ajankohtaisista asioista nopeasti tiedon ja voit virittäytyä tunnelmaan muiden kokousta odottavien kanssa

Ideasta edustajakokoukseen - Mahdollisuuksien maailma -asiakirjan keskustelutilaisuudet

Yksi hyvä idea voi muuttaa maailmaa! Kokoomuksen Naisten Liiton syksy huipentuu marraskuussa edustajakokoukseen, jossa hyväksytään liiton poliittiset tavoitteet tuleville vuosille.

Mahdollisuuksien maailman teemojen ympärillä järjestetään yhteensä neljä keskustelutilaisuutta! Luvassa on inspiroivia alustuksia Kokoomusnaisille tärkeistä aiheista, sekä mahdollisuus keskustelulle. Tilaisuudet järjestetään etäyhteydellä. Tarkat ohjelmat julkaistaan pian.

Varaa jo nyt kalenteriisi neljä eri teemaa käsittävää keskustelutilaisuutta:

Keskiviikkona 29.9. klo 16-17: Perheiden hyvinvointi

Tiistaina 5.10. klo 16-17: Tasa-arvo

Tiistaina 12.10. klo 16-17: Kestävä talous

Keskiviikkona 20.10. klo 16-17: Sivistys ja koulutus

Sinä olet vaikuttaja! Tule mukaan tekemään tulevaisuuden politiikkaa ja ideoimaan tavoitteita, jotka voivat parhaimmillaan muuttaa maailmaa.

Lisätietoja:

Maija Uusi-Oukari