25.02.2021

Kokoomusnaiset on valinnut viestintäkoordinaattorin äitiysloman sijaiseksi Eelis Loikkasen.

Loikkanen on kokoomustaustainen vaikuttaja, jolla on pitkä kokemus poliittisesta ja järjestöllisestä viestinnästä. Hän on aiemmin toiminut mm. Kokoomuksen eduskuntaryhmän viestinnän asiantuntijana sekä ammattiin opiskelevien liiton, Suomen Opiskelija-Allianssi OSKU ry:n viestinnän suunnittelijana. Ennen tehtävään siirtymistä Loikkanen toimi viestintä- ja verkkosivuyrittäjänä.

Loikkanen liittyy kokoomusnaisten joukkoon erittäin motivoituneena:

”Tuleva vuosi ja varsinkin kuntavaalikevät innostaa minua. Kokoomusnaiset tekee tärkeää työtä tasa-arvon edistämiseksi niin laajemmin yhteiskunnassa kuin puolueen sisällä. Tämänkaltaisessa järjestössä poliittisen viestinnän toteuttaminen ja kehittäminen on todella inspiroivaa. Odotan innolla, että pääsen tekemään kiinnostavaa ja modernia järjestöviestintää Kokoomusnaisten kaltaisessa, perinteikkäässä ja tulevaisuuteen katsovassa yhteisössä”

Kokoomusnaisten puheenjohtaja Saara-Sofia Sirén iloitsee uudesta viestintäkoordinaattorista: ”Olemme iloisia saadessamme joukkoomme uuden viestinnän monipuolisen ammattilaisen. Eelis on tehnyt töitä poliittisen viestinnän parissa ja osaa hyödyntää laajasti digitaalisia välineitä.”

Loikkasen tavoittaa 16.3. lähtien sähköpostitse osoitteesta eelis.loikkanen@kokoomusnaiset.fi ja puhelimitse numerosta 040 7600099