22.12.2023

Kokoomusnaiset etsii järjestösuunnittelijaa

Järjestösuunnittelija vastaa Kokoomuksen Naisten Liiton piirijärjestöjen hallinnon tuesta, toiminnan koordinoinnista sekä toimii liiton viestintätehtävissä.

Edellytämme valittavalta henkilöltä osaamista yhdistystoiminnasta, kykyä oma-aloitteiseen työskentelyyn sekä sitoutunutta työotetta. Eduksi luetaan aiempi työkokemus järjestötehtävissä ja Kokoomus-järjestöjen tuntemus. Työ vaatii hyviä organisointi-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Ennen kaikkea odotamme innokasta ja myönteistä tekemisen asennetta.

Järjestösuunnittelija työskentelee Kokoomuksen Naisten Liiton keskustoimistolla Helsingin keskustassa Bottan talossa. Tehtävässä on mahdollista yhdistää lähi- ja etätyötä. Tehtävä on kokoaikainen (37,5h/vko), vakinainen ja siihen liittyy toisinaan ilta- ja viikonlopputöitä ja matkustamista.

Tarjoamme kiinnostavan tehtäväkentän näköalapaikalla, Kokoomusnaisten laajan, koko Suomen kattavan verkoston ja mahdollisuuden toimia osana sukupuolten tasa-arvoon ja naisten oikeuksiin aktiivisesti vaikuttavaa järjestöä.

Toivomme järjestösuunnittelijan aloittavan tehtävässä mahdollisimman pian. Palkka on 2700-2900 €/kk hakijan koulutuksen ja työkokemuksen perusteella. Rahapalkan lisäksi tehtävään kuuluu puhelin-, lounas- ja virike-etu sekä laaja työterveyshuolto.

Vapaamuotoiset hakemukset tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen terhi.heinila@kokoomusnaiset.fi. Otsikoi viestisi seuraavasti: “Hakemus, järjestösuunnittelija, etunimi sukunimi”. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja valinta tehdään mahdollisimman pian. Haku päättyy keskiviikkona 10.1.2024 klo 18.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Terhi Heinilä, sähköposti terhi.heinila@kokoomusnaiset.fi, puhelin 040 5305544 (soittoajat 8.-10.1. kello 12-16).

Kokoomuksen Naisten Liitto ry