Aino-Kaisa Kaunisto Kokoomusnaisten viestintäkoordinaattoriksi

Kokoomusnaiset on valinnut uudeksi viestintäkoordinaattoriksi Aino-Kaisa Kauniston, 37.

Kaunisto on aiemmin työskennellyt Aikuiskoulutus Taitajassa markkinointi- ja viestintäpäällikkönä. Hänen työtehtäviinsä on kuulunut markkinoinnin ja viestinnän johtaminen, kehittäminen ja seuranta, tapahtumien koordinointi, markkinoinnin toimenpiteiden toteuttaminen.

Kaunisto liittyy Kokoomusnaisten joukkueeseen erittäin motivoituneena:

“Olen erittäin iloinen siitä, että minut valittiin Kokoomusnaisten tiimiin. Odotan innolla, että pääsen tekemään laadukasta ja kiinnostavaa viestintää, jonka avulla nostamme esiin meidän upeita Kokoomusnaisiamme ympäri Suomen sekä houkuttelemme uusia jäseniä mukaan toimintaan. Kuntavaaleissa haluan olla osaltani helpottamassa ehdokkaiden vaalityötä esimerkiksi luomalla yhtenäisiä viestintämateriaaleja. Kuntavaaleissa menestymme yhteistyöllä!”

Kokoomusnaisten puheenjohtaja Saara-Sofia Sirén iloitsee uudesta viestintäkoordinaattorista: ”Saimme paljon kovatasoisia hakemuksia tehtävään. On hienoa huomata, että kiinnostus Kokoomusnaisia kohtaan on suurta. Kiitämme kaikkia hakijoita ja toivotamme Aino-Kaisan lämpimästi tervetulleeksi joukkoomme vahvistamaan uudistuvaa toimintaamme”.

Kauniston tavoittaa elokuusta lähtien sähköpostitse osoitteesta aino-kaisa.kaunisto@kokoomusnaiset.fi ja puhelimitse numerosta 040 8375116.