Kansanedustaja Saara-Sofia Sirén Kokoomusnaisten puheenjohtajaksi

Kokoomusnaisten puheenjohtajaksi vuosille 2020-2021 on valittu kansanedustaja Saara-Sofia Sirén Turusta. Sirén voitti edustajakokouksen äänestyksessä lappeenrantalaisen Larisa Armisen äänin 63-47.

“Lähden motivoituneena luotsaamaan Kokoomusnaisia kohti seuraavaa sataa vuotta. Odotan innolla pääseväni tekemään yhdessä töitä Kokoomuksen ja Suomen hyväksi”, Sirén sanoo.

Liiton varapuheenjohtajiksi vuosille 2020-2021 valittiin Larisa Arminen Lappeenrannasta ja Raija Lummi Torniosta.

Liittohallitukseen vuosille 2020-2021 valittiin Nina Virto-Väisänen Helsingistä, Kristiina Tikkala Espoosta,  Heleena Uusi-Illikainen Joensuusta, Marju Sjösten Porista, Salla Mäkelä Lahdesta, Raili Paavonen Jyväskylästä, Jaana Urpilainen Oulusta, Anna-Maija Renko Kauhavalta ja Rimma Ahonen Tampereelta.

Nykyinen puheenjohtaja Sofia Vikman ilmoitti syyskuussa, ettei ollut käytettävissä kolmannelle kaudelle puheenjohtajana.

Kokoomusnaisten edustajakokous järjestettiin viikonloppuna Tampereella.