Kokoomusnaisten Suomen Nainen -lehti on julkaistu!

Kokoomusnaisten Suomen Nainen -lehti on julkaistu! Sisällöltään lehti on jälleen laadukas ja monipuolinen, kirjoituksia löytyy kaikilta politiikan osa-alueilta. Lehdestä löytyy muun muassa puhemies Paula Risikon haastattelu ja Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpon vieraskynäkirjoitus. Oikeusministeri Häkkänen kirjoittaa kirjoituksessaan lähisuhdeväkivallan kitkemisestä ja ministeri Virolainen puolestaan tytöistä ja koulutuksesta suomalaisen kehityshteistyön kärkinä. Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Vikman ottaa kirjoituksessaan kantaa nuorten syrjäytymisen ennaltaehkäisyyn. Kansanedustaja Sari Sarkomaa, Mia Laiho ja Sari Raassina kirjoittavat terveydenhuollostoa ja hyvinvoinnista, kansanedustaja Elina Lepomäki puolestaan arjen lasikatoista.  Kansanedustaja Mari-Leena Talvitien vieraskynässä pureudutaan ympäristöteemaan. Luvassa on myös asiaa perheen ja työelämän yhdistämisestä, arjen turvallisuudesta ja koulutuksesta.

Lehdestä löytyy myös Kokoomusnaisten eduskuntavaaliteemat sekä eurovaalien naisehdokkaiden esittelyt!

Tutustu lehteen tarkemmin sähköisesti TÄÄLTÄ tai tiedustele omaa lehteä piiritoimistoltasi.