Rekry: Kokoomusnaiset etsii hallintosuunnittelijaa

Hallintosuunnittelija vastaa Kokoomusnaisten piirijärjestöjen talouden ja hallinnon tuesta sekä toiminnan koordinoinnista. Työnkuvaan kuuluvat myös piirijärjestöjen asiakirjahallinnon suunnittelu, toteutus ja johtaminen. Lisäksi hallintosuunnittelija vastaa liiton hallinnollisen työn tukemisesta ja osallistuu myös tarpeen mukaan muihin tehtäviin, mm. viestinnän avustaviin tehtäviin.

Edellytämme valittavalta henkilöltä hyvää taloushallinnon osaamista, kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä pitkäjänteistä ja tarkkaa työotetta. Eduksi luetaan Netvisor-taloushallintojärjestelmän tuntemus. Työ vaatii kokemusta järjestötoiminnasta sekä intoa kehittää Kokoomusnaisten piirijärjestöjen hallinnon prosesseja entistä paremmiksi. Toivomme, että valittavalta henkilöltä löytyy myös kokemusta viestinnän työtehtävistä. Ennen kaikkea odotamme kuitenkin innokasta tekemisen asennetta.

Hallintosuunnittelija työskentelee Kokoomuksen Naisten Liiton keskustoimistolla Helsingissä. Tehtävä on kokoaikainen (37,5h/vko), ja työhön liittyy myös ilta- ja viikonlopputöitä sekä matkustamista.

Toivomme hallintosuunnittelijan aloittavan tehtävässään joulukuussa. Tehtävä on määräaikainen vuoden 2021 loppuun saakka. Palkka 2300 €/kk. Rahapalkan lisäksi tehtävään kuuluu puhelin-, lounas- ja virike-etu sekä työterveyshuolto.

Vapaamuotoiset hakemukset tulee toimittaa pdf-tiedostoina sähköpostitse osoitteeseen niina.puikkonen@kokoomusnaiset.fi. Otsikoi viestisi seuraavasti: “Hakemus, hallintosuunnittelija, etunimi sukunimi”. Haku päättyy tiistaina 10.11.2020 klo 16.00. Haastattelut pidetään 12.11.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Niina Puikkonen, soittoajat maanantaina 2.11. kello 9–11, torstaina 5.11. kello 17–19 tai maanantaina 9.11. kello 9–11.