Rekry: Kokoomusnaiset etsii viestinnäntekijää!

Kokoomuksen Naisten Liitto ry etsii määräaikaiseen työsuhteeseen

KAMPANJA- JA VIESTINTÄKOORDINAATTORIA

Kokoomusnaiset etsii joukkoonsa osaavaa kampanja- ja viestintäkoordinaattoria.
Työhön kuuluu viestinnän tehtäviä, kuten:

• someviestintää
  • uutiskirjeen laatimista
  • kampanja- ja tapahtumasuunnittelua ja toteuttamista yhteistyössä muiden kanssa. Keskeinen työtehtävä toimintakaudella on kuntavaalikampanjan suunnittelu ja toteutus.

Hakijalta edellytetään korkeakoulututkintoa sekä kokemusta tiedottamisesta ja someviestinnästä, tapahtumien järjestämisestä ja kampanjatyöstä. Arvostamme erinomaista kirjallista esitystaitoa, sujuvaa sosiaalisen median ja verkkoviestinnän hallintaa sekä vahvaa organisointitaitoa. Kyky hahmottaa yhteiskunnan ja median trendit ja muutokset on tehtävässä onnistumiseksi välttämätöntä.

Odotamme hakijalta kokoomuslaista arvomaailmaa ja ideoita sekä näkemystä Kokoomusnaisten näkyvyyden ja vaikuttavuuden kasvattamiseksi. Tehtävässä tarvitaan itseohjautuvuutta, järjestelmällisyyttä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme mielenkiintoisen, monipuolisen ja yhteiskunnallisesti merkittävän työn, jossa on vapautta itsenäiseen työskentelyyn (mm. joustava työaika ja etätyömahdollisuus) Saat kuitenkin täyden tuen aina kun sitä tarvitset. Työyhteisömme on rento, mukava ja toisiamme arvostava.

Viikkotuntimäärä on 37,5 h / viikko. Kuukausipalkka on 2600 e / kk sekä lounasseteli- ja virikesetelietu. Työpaikka sijaitsee Helsingin keskustassa Kokoomusnaisten keskustoimistolla.

• Hakuaika 27.5-16.6.2020.
  • Haastateltaville ilmoitetaan ennen juhannusta.
  • Haastattelut pidetään 22.-24.6.2020 Helsingissä tai tarvittaessa Teamsillä.
  • Työ alkaa 1.8.2020 tai sopimuksen mukaan viimeistään 1.9.2020. Työsuhde päättyy toukokuun 2021 lopussa. Määräaikaisen tehtävän perusteena on kuntavaalien aikataulu.

Lisätietoja: Kokoomusnaisten pääsihteeri Niina Puikkonen, puhelinajat: torstai 4.6. kello 10-12, maanantai 8.6. kello 10-12 ja perjantai 12.6. kello 14-16. Puh. 044 5574462

Lähetä hakemuksesi otsikolla ”kampanja- ja viestintäkoordinaattori 2020” 16.6.2020 mennessä sähköpostiosoitteeseen: niina.puikkonen@kokoomusnaiset.fi

Kokoomuksen Naisten Liitto on aktiivinen poliittinen vaikuttaja ja kokoomuslaisten naisten muodostama valtakunnallinen järjestö. Toimimme naisten poliittisen osallistumisen vahvistamiseksi, mahdollisuuksien tasa-arvon edistämiseksi sekä poliittisena järjestötoiminnan kotina tuhansille naisille.