Haemme pääsihteeriä vastaamaan liiton operatiivisesta toiminnasta. Keskeistä on vastuu hallinnon toimivuudesta, taloudesta ja henkilöstöstä. Tehtäviin kuuluu myös liiton järjestötoiminnan vahvistaminen ja poliittisten tavoitteiden edistäminen. Pääsihteeri toimii liiton henkilöstön esimiehenä ja esittelijänä liittohallitukselle.

Odotamme pääsihteeriltä vastuullista ja reipasta työotetta, vahvaa toimeenpano- ja organisointikykyä sekä näkemystä ja intohimoa toimintamme kehittämiseen. Eduksi katsomme vahvat viestintätaidot ja kokemuksen vaalityöstä sekä hallinto- ja johtotehtävistä. Arvostamme poliittisen toiminnan tuntemusta, tasa-arvotietoutta ja kokemusta järjestötoiminnasta. Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä kokoomuslaista maailmankatsomusta ja soveltuvaa korkeakoulutusta. Näiden lisäksi tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää järjestelmällisyyttä, joustavuutta, itsenäistä työskentelytaitoa sekä paineensietokykyä.

Kokoomuksen Naisten Liitto on Kokoomuksen suurin jäsenliitto, jonka tavoitteena on edistää mahdollisuuksien tasa-arvoa sekä kannustaa naisia yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja johtopaikoille. Tarjoamme näköalapaikan yhteiskuntaan, monipuolisen työnkuvan ja hyvät työsuhde-edut. Tehtävässä on erinomaiset mahdollisuudet kehittää omaa osaamistaan, verkostoitua politiikan ytimessä ja olla mukana rakentamassa tasa-arvoista, vastuullista ja välittävää Suomea.

Työ on kokoaikainen ja alkaa 1.12.2019 tai sopimuksen mukaan. Työpiste on Kokoomusnaisten toimistolla Helsingin Kampissa.

Kokoomusnaisten liittohallitukselle osoitetut ansioluettelot ja hakemukset palkkatoiveineen 7.11.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen jutta.wiren@kokoomusnaiset.fi.
Haastattelut pyritään järjestämään Helsingissä tiistaina 12.11.

Tiedustelut:
puheenjohtaja Sofia Vikman, 0405683777 (soittopyyntö)

pääsihteeri Jutta Wirén
jutta.wiren@kokoomusnaiset.fi, 040 7763640