Sofia Vikman

Puheenjohtajan terveiset 9/2019

Kokoomuksen Naisten Liiton marraskuun edustajakokous lähestyy. Edustajakokouksessa päätetään liiton tavoitteista ja henkilövalinnoista tuleville vuosille.

Tänään Kokoomusnaisten järjestöpäivässä ilmoitin, että en ole käytettävissä kolmannelle kaudelle Kokoomusnaisten puheenjohtajana. Kiitän saamastani laajasta tuesta ja kannustuksesta jatkaa puheenjohtajana. Saamani tuen vuoksi päätös ei ollut helppo, ja pohdin sitä perusteellisesti.

Kuluneet kahdeksan vuotta Kokoomusnaisten liittojohdossa on ollut upeaa aikaa, ja on ollut kunnia päästä toimimaan yhdessä ja tuloksekkaasti tärkeiden tavoitteidemme puolesta. Kokoomusnaisten puheenjohtajana toimiminen on ollut täysipainoinen ja antoisa tehtävä. Ajattelen, että minun on nyt vapautettava aikaani myös uusiin asioihin samalla, kun tietysti jatkan täysillä eduskuntatyötä.

Kiitän sydämestäni kaikesta kannustuksesta sekä vahvasta luottamuksestanne vuosien aikana! Vaikutetaan yhdessä myös tulevaisuudessa!

Parasta Kokoomusnaisissa on ihanat ihmiset, joiden kanssa olen saanut yhdessä työskennellä. Onneksi ystävyys jatkuu, ja en ole häviämässä minnekään. Iloitsen myös siitä, että pääsemme viettämään yhdessä upeaa satavuotisjuhlaa Tampereen edustajakokouksessa. Tehdään siitä ikimuistoinen!

Kokoomuksen Naisten Liitto on tänä päivänä hyvässä iskussa, ja meitä kokoomusnaisia tarvitaan myös seuraavat sata vuotta. Uskon, että edustajakokouksessa puheenjohtajaksi pyrkii hyviä ehdokkaita. Kannustan jäsenistöä myös tavoittelemaan aktiivisesti paikkoja liittohallituksessa sekä osallistumaan liiton tavoitteiden asettamiseen.

Pidetään yhteyttä ja nähdään viimeistään Tampereen juhlakokouksessa!

Lue kirjoitukseni liiton ajankohtaisista satavuotisjuhlatunnelmista täältä.

Sofia Vikman
kansanedustaja