Niina Puikkonen Kokoomusnaisten pääsihteeriksi

Kokoomuksen Naisten Liiton liittohallitus on valinnut liiton pääsihteeriksi yhteiskuntatieteiden maisteri Niina Puikkosen, 36.

Puikkosella on vahva työkokemus puolueorganisaatiosta ja Kokoomusnaisista. Viimeiset vuodet Puikkonen on työskennellyt Kokoomusnaisten järjestösihteerinä keskustoimistolla vastuullaan Helsingin, Uudenmaan, Hämeen ja Pirkanmaan piirijärjestöjen toiminta ja taloushallinto sekä muun muassa koko liiton vaali- ja koulutustoiminnan organisointi. Lisäksi Puikkonen on aiemmin työskennellyt myös Kokoomuksen Nuorten Liitolla järjestösihteerinä.

Ennen nykyistä toimeaan Puikkonen on hankkinut vahvan kokemuksen talous- ja hallintotehtävistä. Hän on työskennellyt muun muassa johdon assistenttina HUS:lla viiden vuoden ajan. Poliittisen valmistelun kokemusta Puikkonen on kartuttanut myös eduskunnassa ja Euroopan parlamentissa.

Puikkonen aloittaa perehtymisen pääsihteerin tehtävään välittömästi ja aloittaa tehtävässä 1.12.

“Vahvuuteni on ihmisten innostaminen toimimaan joukkueena sekä vahva työkokemus kokoomusnaisten käytännön toiminnan pyörittämisestä, taloushallinnosta sekä vaali- ja järjestötyöstä. Tartun pääsihteerin toimeen innostuneena”, Puikkonen sanoo.